Informations permanentes

Horaire de l'école

  • À partir de 7h45 garderie payante sans réservation
  • 8h45 début des cours
  • 12h ouverture portail
  • 13h50-14h ouverture portail
  • 14h-16h45 cours
  • 16h45-17h45 TAAC (= temps d'activité après la classe, gratuit sur réservation) 
  • 17h45-18h30 garderie payante sans réservation

Accès

L'entrée de notre école est située dans la nouvelle rue qui vient d'être créée, 30 rue Lidye Bénichou,

mercredi 4 mars 2020

Rencontre littéraire à Ginhac, le 4 mars 2020

Un rendètz-vos dels bèlses lo dimècres 4 de març, a la calandreta la Garriga de Ginhac,
amb un libre fòrt e son autora, un libre ponhent e tresvirant que pòt pas que pertocar e rejónher lo legeire dins sa puta de vida vidanta, un abans e un aprèp... Quand la literatura occitana porgís au mond un cap d'òbra novèl. Un de mai.
Un rendez-vous important le mercredi 4 mars, à la calandreta de Gignac,
avec un livre fort, émouvant, qui ne peut que toucher et rejoindre le lecteur dans la dureté de la vie, un avant, un après... Quand la littérature occitane offre au monde un nouveau chef d'oeuvre.

...mercé Miquèla Stenta qu'aculhirem per un cafè descabestrat, cotria Pau Martin son editor de L'aucèu libre
per la presentacion de Negrelum.

Nous recevrons Miquèla Stenta, l'auteure et son éditeur Pau Martin pour la présentation de Negrelum - Clair obscur.

Un raconte entre experiéncia viscuda e evocacion d’una vida de femna.
Per un, s’agís de l’acompanhament d’una fin de vida, per l’autre dau retrach de tota una generacion de femnas dau pòble.
De tabó en agach critic, de realitat crusa en sentiment, es un testimonhatge e un omenatge que debana aqueste tèxt fòrt e sens concessions.
Negrelum.jpg

Negrelum (Clair-Obscur)
Per delai l’agach clinic, de còps que i a cinic, se parla aicí tant de la / dau que se morís coma de la / dau que conta. Non pas que conta – s’agís pas de brodar sus una realitat – mas que ditz çò viscut cada jorn, comprés e entreprés a partir de la conoissença, de la relacion intima que liga la-lo que se’n vai e la-lo que lo vei partir. Que liga e que desliga.
Au-delà du regard clinique, et parfois cynique, le propos tenu ici évoque autant celui-celle qui meurt que celui-celle qui raconte. Illustration de Raphaël Segura. L'aucèu libre.

Miquèla.PNG
Negrelum - Miquèla Stenta (Clair-Obscur).
Illustracion de Raphaël Segura
Edicions L’Aucèu libre
Bilingüe francés-occitan
108 paginas – 10×17,5 cm
10 €


19h, A LA CALANDRETA LA GARRIGA de GINHAC, camin de Carabòtas.*
19h, à la Calandreta La Garriga de GIGNAC, chemin de Carabottes.
 
e, coma de costuma, sopar partejat: "Venètz e portatz". 
Quau de beure, quau de manjar, quau de dire...
 
 
* PER TRAPAR LA CALANDRETA de GINHAC,  es camin de Carabòtas, còsta lo licèu agricòla.
* Pour nous trouver: Calandreta La Garriga de GIGNAC, chemin de Carabottes, à côté du lycée agricole.
 
A750 dusca a Ginhac, 1ra sortida (mèfi es missanta a 130 a l'ora) après lo pont sus Erau per los que davalan de Lodèva o que venon de Besièrs; 2nd sortida per aqueles que montan dau Clapàs. Arribatz dins una giradoira direccion Belarga, Canet, Montanhac en daissant Ginhac dins l'esquina. Un parelh de quilomètres, una autre giradoira. 1ra a drecha es lo camin de Carabòtas que vos cau davalar. Après lo licèu agricòla auretz la Calandreta aquí tocant.
Se coma los Innocents passatz per Niana, a l'arribada dins Ginhac cau tirar drech (es un biais de dire qu'es pasmens melhor de faire lo torn de las giradoiras). Direccion Belargà, Canet, Montanhac. Daissar la zòna comerciala a man drecha (Intermercat, ...) e sautar l'autovia en sortissent dau vilatge. Ginhac dins l'esquina, un parelh de quilomètres dins lo campèstre, mai una giradoira. 1ra a drecha, cau davalar cap a Erau  lo long dau licèu agricòla. La calandreta polideta es aquí tocant, un bastiment de fusta au fons de la cort, una grasilha blanca.
 
A750 jusqu'à Gignac, 1ère sortie après le pont du Languedoc sur l'Hérault pour ceux qui descendent de Lodève ou qui viennent de Béziers; 2nde sortie pour ceux qui montent de Monpelhièr. Vous arrivez dans un rond-point, direction Bélarga, Canet, Montagnac en laissant Gignac dans votre dos. Une paire de km, autre rond point. 1ère à droite, c'est le chemin de Carabottes qu'il faut descendre. La calandreta est juste après le lycée agricole.
Si comme les Innocents vous arrivez par Aniane, à l'arrivée dans Gignac il faut continuer tout droit (c'est bien sûr une façon de parler, il vaut mieux faire le tour des ronds points). Direction Bélarga, Canet, Montagnac. Laissez la zone commerciale à main droite (Intermarché,...) et sautez l'autoroute en sortant du village. Gignac dans le dos, faire une paire de km dans la campagne, un nouveau rond point. 1ère à droite, il faut descendre vers l'Hérault le long du lycée agricole. La calandreta est juste là, un bâtiment de bois au fond de la cour, une grille blanche.
 
Aquel qu'es pas content, que se crompe un GPS o que me sone 06 65 17 40 85...
Que celui qui n'est pas content s'achète un GPS ou qu'il m'appelle 06 65 17 40 85... 
N: S'aqueste mèl vos empepina e vos empoisona la vida, basta d'o dire e suprimirem vòstra adreça de nòstre malhum.
NB: Si ce mail vous dérange il suffit de nous le signaler et nous retirerons votre adresse de nos listes.
 La Campana de Niana l'almanac de la Roquetia per s'assabentar sus tot çò que se debana per las garrigas nautas, e mai encara!


Aucun commentaire:

Publier un commentaire